My Account
0
0 items
0.00 zł
No products in the cart.
0
No products in the cart.
Pravilnik prodavnice
Ovaj Pravilnik određuje opšte uslove, pravila i način prodaje koju obavlja PATON Europe Sp. z o.o. sa sedištem u Žešovu, putem internet prodavnice paton.rs (u daljem tekstu: „Internet Prodavnica”) i određuje pravila i uslove pružanja od strane PATON Europe Sp. z o.o. sa sedištem u Žešovu besplatnih elektronskih usluga.
§ 1 Definicije
- Radni dani – označava dane u nedelji od ponedeljka do petka, isključujući dane koji su zakonom proglašeni neradnim.
- Dostava – označava faktičku radnju koja se sastoji u dostavljanju Klijentu od strane Prodavca, putem Dostavljača, Robe navedene u porudžbini.
- Dostavljač – označava kurirsku firmu sa kojom sarađuje Prodavac u oblasti dostave Roba.
- Lozinka – označava niz slovnih, brojčanih ili drugih znakova koje odabere Klijent prilikom Registracije u Internet Prodavnici, koji se koriste za zaštitu pristupa nalogu Klijenta u Internet Prodavnici.
- Klijent – označava subjekt kome se, u skladu sa Pravilnikom i zakonskim propisima, mogu pružati usluge elektronskim putem ili sa kojim može biti sklopljen Ugovor o prodaji.
- Potrošač – označava fizičko lice koje obavlja pravnu radnju sa preduzetnikom koja nije direktno povezana sa njegovom privrednom ili profesionalnom delatnošću.
- Nalog Klijenta – označava individualni panel za svakog Klijenta, koji je za njega aktivirao Prodavac nakon što je Klijent obavio Registraciju i sklopio ugovor o usluzi Vođenja Naloga Klijenta.
- Preduzetnik – označava fizičko lice, pravno lice ili organizacionu jedinicu koja nije pravno lice, kojoj zakon priznaje pravnu sposobnost, koja vodi u sopstveno ime privrednu ili profesionalnu delatnost i obavlja pravnu radnju direktno povezanu sa njenom privrednom ili profesionalnom delatnošću.
- Pravilnik – označava ovaj pravilnik.
- Registracija – označava faktičku radnju obavljenu na način određen u Pravilniku, koja je neophodna da bi Klijent koristio sve funkcionalnosti Internet Prodavnice.
- Prodavac – označava PATON Europe Sp. z o.o. sa sedištem u Žešovu (35-213), ul. Kapitałowa 4, PIB: 8133751525, REGON: 367842571, upisanu u registar preduzetnika koji vodi Okružni sud u Žešovu, XII Privredni odsek Nacionalnog sudskog registra pod brojem KRS 0000687755, sa osnovnim kapitalom u iznosu od 5.000 zlota; e-mail: sale@paton.rs, koja je istovremeno vlasnik Internet Prodavnice.
- Internet stranica Prodavnice – označava internet stranice putem kojih Prodavac vodi Internet Prodavnicu, koje deluju u domenu paton.rs.
- Roba – označava proizvod koji Prodavac prikazuje putem Internet stranice Prodavnice, koji može biti predmet Ugovora o prodaji.
- Trajni nosač – označava materijal ili alat koji omogućava Klijentu ili Prodavcu čuvanje informacija koje su mu lično upućene, na način koji omogućava pristup informacijama u budućnosti tokom vremena primerenog svrsi za koju te informacije služe, i koji omogućava reprodukciju sačuvanih informacija u neizmenjenom obliku.
- Ugovor o prodaji – označava ugovor o prodaji zaključen na daljinu, pod uslovima navedenim u Pravilniku, između Klijenta i Prodavca.
§ 2 Opšte odredbe i korišćenje Internet Prodavnice
- Sva prava na Internet Prodavnicu, uključujući autorska imovinska prava, prava intelektualne svojine na njen naziv, njenu internet domenu, Internet stranicu Prodavnice, kao i na obrasce, formulare, logotipe, fotografije postavljene na Internet stranici Prodavnice pripadaju njihovim zakonskim vlasnicima, a korišćenje istih može se odvijati isključivo na način definisan i u skladu sa zakonom.
- Prodavac će nastojati da korišćenje Internet Prodavnice bude moguće za korisnike interneta uz upotrebu svih popularnih internet pretraživača, operativnih sistema, tipova uređaja i tipova internet veza. Minimalni tehnički zahtevi koji omogućavaju korišćenje Internet stranice Prodavnice su internet pretraživač u verziji najmanje Internet Explorer 11 ili Chrome 39 ili FireFox 34 ili Opera 26 ili Safari 5 ili noviji, sa uključenom podrškom za Javascript, koji prihvata datoteke tipa „cookies” i internet veza brzine od najmanje 256 kbit/s. Internet stranica Prodavnice je optimizovana za minimalnu rezoluciju ekrana 1024×768 piksela.
- Prodavac koristi mehanizam “cookies”, koji se tokom korišćenja Internet stranice Prodavnice od strane Klijenata, čuvaju na hard disku krajnjeg uređaja Klijenta od strane servera Prodavca. Korišćenje “cookies” ima za cilj pravilno funkcionisanje Internet stranice Prodavnice na krajnjim uređajima Klijenata. Ovaj mehanizam ne oštećuje krajnji uređaj Klijenta niti uzrokuje promene u konfiguraciji krajnjih uređaja Klijenata ili u softveru instaliranom na tim uređajima. Svaki Klijent može isključiti mehanizam „cookies” u internet pretraživaču svog krajnjeg uređaja. Prodavac napominje da isključivanje „cookies” može, međutim, otežati ili onemogućiti korišćenje Internet stranice Prodavnice. Detaljne informacije o korišćenju cookies nalaze se u Politici privatnosti.
- Da bi naručili robu u Internet Prodavnici putem Internet stranice Prodavnice ili putem elektronske pošte i da bi koristili usluge dostupne na Internet stranicama Prodavnice, neophodno je da Klijent poseduje aktivan nalog elektronske pošte.
- Da bi naručili robu u Internet Prodavnici putem telefona, neophodno je da Klijent poseduje aktivan broj telefona i aktivan nalog elektronske pošte.
- Zabranjeno je da Klijent dostavlja sadržaje nezakonitog karaktera i da koristi Internet Prodavnicu, Internet stranicu Prodavnice ili besplatne usluge koje pruža Prodavac, na način protivan zakonu, dobrim običajima ili koji narušava lična prava trećih lica.
- Prodavac izjavljuje da javni karakter interneta i korišćenje usluga koje se pružaju elektronskim putem može biti povezano sa rizikom od pridobijanja i izmene podataka Klijenata od strane neovlašćenih lica, stoga bi Klijenti trebalo da primenjuju odgovarajuće tehničke mere koje će minimizirati gore navedene rizike. Konkretno, trebalo bi da koriste antivirusne programe i programe koji štite identitet korisnika interneta. Prodavac se nikada ne obraća Klijentu sa zahtevom da mu na bilo koji način otkrije svoju Lozinku.
- Nije dozvoljeno korišćenje resursa i funkcija Internet Prodavnice u svrhu vođenja od strane Klijenta delatnosti koja bi narušavala interes Prodavca.
§ 3 Registracija
- Da bi kreirao Nalog Klijenta, Klijent je dužan da izvrši besplatnu Registraciju.
- Registracija nije neophodna za naručivanje u Internet Prodavnici.
- Da bi izvršio Registraciju, Klijent treba da popuni registracioni formular koji je dostavio Prodavac na Internet stranici Prodavnice i pošalje popunjeni registracioni formular elektronskim putem Prodavcu odabirom odgovarajuće funkcije koja se nalazi u registracionom formularu. Tokom Registracije Klijent određuje individualnu Lozinku.
- Tokom popunjavanja registracionog formulara, Klijent ima mogućnost da se upozna sa Pravilnikom, prihvatajući njegov sadržaj označavanjem odgovarajućeg polja u formularu.
- Tokom Registracije Klijent može dobrovoljno dati saglasnost za obradu svojih ličnih podataka u marketinške svrhe (newsletter, primanje promotivnih ponuda) označavanjem odgovarajućeg polja u registracionom formularu. U tom slučaju Prodavac jasno informiše o svrsi prikupljanja ličnih podataka Klijenta, kao i o poznatim Prodavcu ili predviđenim primaocima tih podataka.
- Davanje saglasnosti od strane Klijenta za obradu njegovih ličnih podataka u marketinške svrhe nije uslov za mogućnost zaključenja ugovora sa Prodavcem o pružanju elektronskim putem usluge Vođenja Naloga Klijenta. Saglasnost se može u svakom trenutku povući, podnošenjem Prodavcu odgovarajuće izjave Klijenta. Izjava se može, na primer, poslati na adresu Prodavca putem elektronske pošte.
- Nakon slanja popunjenog registracionog formulara Klijent odmah dobija, elektronskim putem na adresu elektronske pošte navedenu u registracionom formularu, potvrdu Registracije od strane Prodavca. U tom trenutku zaključuje se ugovor o pružanju elektronskim putem usluge Vođenja Naloga Klijenta, a Klijent dobija mogućnost pristupa Nalogu Klijenta i vršenja izmena podataka unetih tokom Registracije.
§ 4 Porudžbine
- Informacije sadržane na Internet stranici Prodavnice ne predstavljaju ponudu Prodavca u smislu Građanskog zakonika, već samo poziv Klijentima da daju ponude za zaključenje Ugovora o prodaji.
- Klijent može naručivati u Internet Prodavnici putem Internet stranice Prodavnice ili elektronske pošte 7 dana u nedelji, 24 sata dnevno.
- Klijent može naručivati u Internet Prodavnici putem telefona u satima i danima navedenim na Internet stranici Prodavnice.
- Klijent koji naručuje putem Internet stranice Prodavnice, kompletira porudžbinu birajući Robu za koju je zainteresovan. Dodavanje Robe u porudžbinu vrši se izborom naredbe “DODAJ U KORPU” ispod date Robe prezentovane na Internet stranici Prodavnice. Klijent nakon kompletiranja cele porudžbine i navođenja u „KORPI” načina Dostave i oblika plaćanja, šalje porudžbinu slanjem formulara porudžbine Prodavcu, birajući na Internet stranici Prodavnice dugme „Naručujem s obavezom plaćanja”. Svaki put pre slanja porudžbine Prodavcu, Klijent se obaveštava o ukupnoj ceni za izabranu Robu i Dostavu, kao i o svim dodatnim troškovima koje je dužan da snosi u vezi sa Ugovorom o prodaji.
- Klijent koji naručuje putem telefona, koristi za to telefonski broj koji je naveo Prodavac na Internet stranici Prodavnice. Klijent naručuje telefonom navodeći Prodavcu naziv Robe među Robama koje se nalaze na Internet stranici Prodavnice i količinu Robe koju želi da naruči. Zatim, nakon kompletiranja cele porudžbine Klijent određuje način i adresu Dostave i oblik plaćanja, i navodi, po svom izboru, svoju adresu elektronske pošte ili poštansku adresu radi potvrde porudžbine. Svaki put prilikom naručivanja od strane Klijenta putem telefona Prodavac obaveštava Klijenta o ukupnoj ceni izabranih Roba i ukupnom trošku izabranog načina Dostave, kao i o svim dodatnim troškovima koje je dužan da snosi u vezi sa Ugovorom o prodaji.
- Nakon naručivanja od strane Klijenta putem telefona, Prodavac će poslati na Trajnom nosaču, na adresu elektronske pošte ili poštansku adresu koju je naveo Klijent, informaciju koja sadrži potvrdu uslova Ugovora o prodaji. Potvrda sadrži posebno: određenje Robe koja je predmet Ugovora o prodaji, njenu cenu, trošak Dostave i informaciju o svim drugim troškovima koje je Klijent dužan da snosi u vezi sa Ugovorom o prodaji.
- Klijent koji naručuje putem elektronske pošte, šalje je na e-mail adresu koju je naveo Prodavac na Internet stranici Prodavnice. Klijent u poruci koja se šalje Prodavcu, navodi posebno: naziv Robe, boju i njenu količinu, među Robama prezentovanim na Internet stranici Prodavnice i svoje kontakt podatke.
- Nakon primanja od Klijenta elektronskim putem poruke o kojoj se govori u §4 st. 7, Prodavac šalje Klijentu povratnu poruku putem elektronske pošte, navodeći svoje registracione podatke, cenu izabranih Roba i moguće oblike plaćanja i način Dostave zajedno sa njenim troškom, kao i informacije o svim dodatnim plaćanjima koje bi Klijent trebalo da snosi po osnovu Ugovora o prodaji. Poruka takođe sadrži informaciju za Klijenta, da zaključivanje od njegove strane Ugovora o prodaji putem elektronske pošte povlači za sobom obavezu plaćanja za naručenu Robu. Na osnovu informacija koje je naveo Prodavac, Klijent može poslati porudžbinu, šaljući elektronsku poruku Prodavcu navodeći izabrani oblik plaćanja i način Dostave.
- Slanje porudžbine predstavlja davanje Prodavcu od strane Klijenta ponude za zaključenje Ugovora o prodaji Roba koje su predmet porudžbine.
- Nakon slanja porudžbine, Prodavac šalje na adresu elektronske pošte koju je naveo Klijent potvrdu njenog slanja.
- Zatim, nakon potvrde slanja porudžbine, Prodavac šalje na adresu elektronske pošte koju je naveo Klijent informaciju o prihvatanju porudžbine za realizaciju. Informacija o prihvatanju porudžbine za realizaciju je izjava Prodavca o prihvatanju ponude, o kojoj se govori u §4 st. 9 gore i u trenutku njenog primanja od strane Klijenta zaključuje se Ugovor o prodaji.
- Nakon zaključenja Ugovora o prodaji, Prodavac potvrđuje Klijentu njegove uslove, šaljući ih na Trajnom nosaču na adresu elektronske pošte Klijenta ili pismeno na adresu koju je naveo Klijent tokom Registracije ili slanja porudžbine.
§ 5 Plaćanja
- Cene na Internet stranici Prodavnice PATON.RS navedene uz datu Robu predstavljaju bruto cene i ne sadrže informacije o troškovima Dostave i svim drugim troškovima, koje će Klijent biti dužan da snosi u vezi sa Ugovorom o prodaji, o kojima će Klijent biti obavešten pri izboru načina Dostave i slanju porudžbine.
- Cene koje važe na stranici www.patonwelder.pl su bruto cene, namenjene isključivo za klijente iz Poljske.
- Sve porudžbine realizovane putem internet stranice www.paton.rs sa besplatnom dostavom dostupne su isključivo za klijente koji kupuju u Poljskoj.
- Cene na stranici Paton.rs ne uključuju troškove dostave za druge zemlje – ako klijent kupi bilo šta na stranici Paton.rs sa dostavom u drugu zemlju osim Poljske, moraće dodatno da snosi trošak slanja, koji će biti procenjen na osnovu stvarnog troška dostave u datu zemlju.
- U slučaju da klijent ne pristane da snosi dodatni trošak slanja, novac će biti vraćen klijentu, a porudžbina otkazana.
- Naručujući dostavu na kućnu adresu, možete platiti za naručenu robu gotovinom prilikom preuzimanja ili izabrati drugi oblik plaćanja:
- bankovni prenos na bankovni račun Prodavca 40 1050 1562 1000 0090 3126 9609 (u tom slučaju realizacija porudžbine počeće nakon slanja Klijentu od strane Prodavca potvrde o prihvatanju porudžbine i nakon prispeća sredstava na bankovni račun Prodavca);
- Plaćanje u sistemu Przelewy24 – platna kartica ili bankovni prenos putem spoljnog sistema plaćanja przelewy24.pl, kojim upravlja firma PayPro S.A. sa sedištem u Poznanju (u tom slučaju realizacija porudžbine počeće nakon slanja Klijentu od strane Prodavca potvrde o prihvatanju porudžbine i nakon prispeća sredstava na bankovni račun Prodavca). Operator platnih kartica je PayPro SA Agent za obračun, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznanj, upisan u Registar Preduzetnika Nacionalnog sudskog registra koji vodi Okružni sud Poznanj Novi grad i Vilda u Poznanju, VIII Privredni odsek Nacionalnog sudskog registra pod brojem KRS 0000347935, PIB 7792369887, Regon 301345068.
- Kupovina na rate – pri kupovini na rate možete koristiti ponudu banke Credit Agricole.
- Klijent treba da izvrši uplatu za porudžbinu u iznosu koji proizilazi iz zaključenog Ugovora o prodaji u roku od 7 Radnih dana, ako je izabrao oblik pretplate.
- Preuzimajući naručenu robu u prodavnici u našem sedištu, u ul. Kapitałowa 4, 35-213 Žešov, možete platiti gotovinom ili platnom karticom.
- U slučaju neispunjavanja od strane Klijenta plaćanja u roku, o kojem se govori u §5 st. 3 Pravilnika, Prodavac može odrediti Klijentu dodatni rok za izvršenje plaćanja i obavestiti o dodatnom roku Klijenta na Trajnom nosaču ili ima pravo da otkaže porudžbinu klijenta, odustajući od ugovora na osnovu čl. 491 građanskog zakonika. U slučaju određivanja dodatnog roka za izvršenje plaćanja prodavac takođe uključuje informaciju da će nakon bezuspešnog isteka tog roka, Prodavac odustati od Ugovora o prodaji. U slučaju bezuspešnog isteka drugog roka za izvršenje plaćanja, Prodavac će poslati Klijentu na Trajnom nosaču izjavu o odustajanju od ugovora na osnovu čl. 491 Građanskog zakonika.
§ 6 Dostava
- Prodavac vrši Dostavu na teritoriji Srbije.
- Prodavac je obavezan da isporuči Robu koja je predmet Ugovora o prodaji bez nedostataka.
- Prodavac navodi na Internet stranici Prodavnice informaciju o broju Radnih dana potrebnih za Dostavu i realizaciju porudžbine.
- Rok Dostave i realizacije porudžbine naznačen na Internet stranici Prodavnice računa se u Radnim danima u skladu sa §5 st. 2 Pravilnika.
- Naručene Robe se dostavljaju Klijentu posredstvom Dostavljača na adresu navedenu u formularu porudžbine.
- Na dan slanja Robe Klijentu šalje se na adresu elektronske pošte Klijenta informacija koja potvrđuje slanje pošiljke od strane Prodavca.
- Klijent je dužan da pregleda dostavljenu pošiljku u vreme i na način uobičajen za pošiljke te vrste. U slučaju utvrđivanja gubitka ili oštećenja pošiljke Klijent ima pravo da zahteva od zaposlenog Dostavljača sastavljanje odgovarajućeg zapisnika.
- Prodavac, u skladu sa željom Klijenta, prilaže uz pošiljku koja je predmet Dostave fiskalni račun ili PDV fakturu koja obuhvata isporučene Robe.
- U slučaju odsustva Klijenta na adresi koju je on naveo, dostavljenoj prilikom naručivanja kao adresa Dostave, zaposleni Dostavljač će ostaviti obaveštenje ili će pokušati da stupi u telefonski kontakt radi utvrđivanja termina, u kojem će Klijent biti prisutan. U slučaju povratnog slanja naručene Robe u Internet Prodavnicu od strane Dostavljača, Prodavac će kontaktirati sa Klijentom elektronskim putem ili telefonski, utvrđujući ponovo sa Klijentom termin i trošak Dostave.
§ 7 Zakonska odgovornost za materijalne nedostatke
- Prodavac garantuje Dostavu Robe bez fizičkih i pravnih nedostataka. Prodavac je odgovoran prema Klijentu, ako Roba ima fizički ili pravni nedostatak (zakonska odgovornost za materijalne nedostatke).
- Ako Roba ima nedostatak, Klijent može:
- podneti izjavu o sniženju cene ili odustajanju od Ugovora o prodaji, osim ako Prodavac odmah i bez preteranih neprijatnosti za Klijenta zameni Robu sa nedostatkom za robu bez nedostataka ili nedostatak otkloni.
- zahtevati zamenu Robe sa nedostatkom za robu bez nedostataka ili otklanjanje nedostatka. Prodavac je dužan da zameni Robu sa nedostatkom za robu bez nedostataka ili da otkloni nedostatak u razumnom roku bez preteranih neprijatnosti za Klijenta.
- Ovo ograničenje se ne primenjuje, ako je Roba već bila zamenjena ili popravljena od strane Prodavca ili Prodavac nije ispunio obavezu zamene Robe za robu bez nedostataka ili otklanjanja nedostataka. Klijent može umesto predloženog od strane Prodavca otklanjanja nedostatka zahtevati zamenu Robe za robu bez nedostataka ili umesto zamene Robe zahtevati otklanjanje nedostatka, osim ako dovođenje stvari u skladu sa ugovorom na način koji je izabrao Klijent nije moguće ili bi zahtevalo preterane troškove u poređenju sa načinom koji predlaže Prodavac. Pri oceni preteranih troškova uzima se u obzir vrednost Robe bez nedostataka, vrsta i značaj utvrđenog nedostatka, a takođe se uzimaju u obzir neprijatnosti kojima bi bio izložen Klijent pri drugom načinu zadovoljenja.
- Prodavac može odbiti da ispuni zahtev Klijenta, ako dovođenje u sklad sa Ugovorom o prodaji Robe sa nedostatkom na način koji je izabrao Klijent nije moguće ili bi u poređenju sa drugim mogućim načinom dovođenja u sklad sa Ugovorom o prodaji zahtevalo preterane troškove. Troškove popravke ili zamene snosi Prodavac.
- Klijent, koji ostvaruje prava po osnovu zakonske odgovornosti za materijalne nedostatke, dužan je da dostavi stvar sa nedostatkom na adresu Prodavca. U slučaju Klijenta koji je Potrošač trošak dostavljanja snosi Prodavac.
- Prodavac odgovara po osnovu zakonske odgovornosti za materijalne nedostatke, ako se fizički nedostatak utvrdi pre isteka dve godine od izdavanja Robe Klijentu. Zahtev za otklanjanje nedostatka ili zamenu Robe za robu bez nedostataka zastareva sa istekom jedne godine, ali taj rok ne može isteći pre isteka roka određenog u prvoj rečenici. U tom roku Klijent može odustati od Ugovora o prodaji ili podneti izjavu o sniženju cene zbog nedostatka Robe. Ako je Klijent zahtevao zamenu Robe za robu bez nedostataka ili otklanjanje nedostatka, rok za odustajanje od Ugovora o prodaji ili podnošenje izjave o sniženju cene počinje od trenutka bezuspešnog isteka roka za zamenu Robe ili otklanjanje nedostatka.
- Sve reklamacije u vezi sa Robom ili realizacijom Ugovora o prodaji, Klijent može uputiti u pismenoj formi na adresu Prodavca.
- Prodavac će u roku od 14 dana od dana zahteva koji sadrži reklamaciju, odgovoriti na reklamaciju Robe ili reklamaciju u vezi sa realizacijom Ugovora o prodaji koju je podneo Klijent.
- Klijent može podneti Prodavcu reklamaciju u vezi sa korišćenjem besplatnih usluga koje pruža elektronskim putem Prodavac. Reklamacija može biti podneta u elektronskoj formi i poslata na adresu biuro@paton.com.pl. U reklamacionoj prijavi Klijent treba da navede opis nastalog problema. Prodavac bez odlaganja, ali ne kasnije od roka od 14 dana razmatra reklamacije i daje Klijentu odgovor.
- Prodavac ne koristi vansudsko rešavanje sporova, o kojima se govori u zakonu od 23. septembra 2016. g., o vansudskom rešavanju potrošačkih sporova.
§ 8 Garancija
- Robe koje prodaje Prodavac mogu biti obuhvaćene garancijom koju daje proizvođač Robe ili distributer.
- U slučaju Roba obuhvaćenih garancijom, informacija koja se odnosi na postojanje i sadržaj garancije se svaki put prikazuje na Internet stranici Prodavnice.
§ 9 Odustajanje od Ugovora o prodaji
- Imate pravo da odustanete od ovog ugovora u roku od 14 dana bez navođenja bilo kakvog razloga.
- U slučaju prodaje jedne robe Rok za odustajanje od ugovora ističe nakon 14 dana od dana kada ste vi stupili u posed stvari ili kada je treće lice koje nije prevoznik a koje ste vi naveli stupilo u posed stvari.
- U slučaju kupovine više roba, koje su isporučene odvojeno, rok za odustajanje od ugovora ističe nakon 14 dana od dana, kada ste vi stupili u posed poslednje stvari ili kada je treće lice koje nije prevoznik a koje ste vi naveli stupilo u posed poslednje stvari.
- U slučaju kupovine roba, koje se isporučuju u partijama ili u delovima, rok za odustajanje od ugovora ističe nakon 14 dana od dana, kada ste vi stupili u posed poslednje partije ili dela ili kada je treće lice koje nije prevoznik a koje ste vi naveli stupilo u posed poslednje partije ili dela.
- U slučaju ugovora koji podleže redovnoj isporuci stvari tokom određenog vremena, rok za odustajanje od ugovora ističe nakon 14 dana od dana, kada ste vi stupili u posed prve stvari ili kada je treće lice koje nije prevoznik a koje ste vi naveli stupilo u posed prve stvari.
- Da biste iskoristili pravo odustajanja od ugovora, morate nas obavestiti, tj. firmu PATON Europe Sp. z o. o., 35-213 Žešov, ul. Kapitałowa 4, broj telefona: 22 290 86 96, e-mail: sale@paton.rs o svojoj odluci o odustajanju od ovog ugovora putem nedvosmislene izjave (na primer, pismo poslato poštom, faksom ili elektronskom poštom). Možete koristiti obrazac formulara za odustajanje od ugovora dostupan na našoj stranici, međutim to nije obavezno.
- Takođe možete popuniti i poslati formular za odustajanje od ugovora ili bilo koju drugu nedvosmislenu izjavu elektronskim putem na našoj internet stranici https://paton.rs/zwrot/ Ako iskoristite ovu mogućnost, poslaćemo vam odmah potvrdu o prijemu informacije o odustajanju od ugovora na trajnom nosaču (na primer elektronskom poštom).
- U slučaju odustajanja od Ugovora o prodaji, smatra se da on nije zaključen.
- Da biste održali rok za odustajanje od ugovora, dovoljno je da pošaljete informaciju o ostvarivanju prava na odustajanje od ugovora pre isteka roka za odustajanje od ugovora.
- Ako je Potrošač podneo izjavu o odustajanju od Ugovora o prodaji pre nego što je Prodavac prihvatio njegovu ponudu, ponuda prestaje da obavezuje.
- Prodavac je dužan da bez odlaganja, ne kasnije od roka od 14 dana od dana prijema izjave Potrošača o odustajanju od Ugovora o prodaji, vrati mu sve uplate koje je on izvršio, uključujući trošak Dostave Robe Potrošaču. Prodavac može zadržati vraćanje uplata primljenih od Potrošača do trenutka prijema povratne Robe ili dostavljanja od strane Klijenta dokaza o slanju Robe, u zavisnosti od toga, koji događaj nastupi ranije.
- Ako Potrošač koji koristi pravo na odustajanje izabere način dostavljanja Robe koji nije najjeftiniji obični način Dostave koji nudi Prodavac, Prodavac nije obavezan da vrati Potrošaču dodatne troškove koje je on snosio.
- Potrošač je dužan da vrati Robu Prodavcu bez odlaganja, međutim ne kasnije od roka od 14 dana od dana, u kojem je odustao od Ugovora o prodaji. Za održavanje roka dovoljno je poslati Robu na adresu Prodavca pre isteka tog roka.
- U slučaju odustajanja Klijent koji je Potrošač snosi samo direktne troškove vraćanja Robe.
- Ako zbog svog karaktera Roba ne može biti u redovnom postupku vraćena poštom, Prodavac obaveštava Potrošača o troškovima vraćanja stvari na Internet stranici Prodavnice. Trošak takve povratne pošiljke procenjuje se maksimalno na 150 zlota (odnosi se uglavnom na kabaste pošiljke, koje zahtevaju slanje na paleti).
- Potrošač snosi odgovornost za smanjenje vrednosti Robe koje je rezultat korišćenja na način koji prevazilazi način neophodan za utvrđivanje karaktera, svojstava i funkcionisanja Robe.
- Prodavac vrši povraćaj uplata koristeći isti način plaćanja, koji je koristio Potrošač osim ako je Potrošač izričito pristao na drugi način povraćaja, koji za njega nije povezan ni sa kakvim troškovima.
Pravo na odustajanje od ugovora od strane potrošača je isključeno u slučaju:
- ugovora, u kojem cena ili naknada zavisi od fluktuacija na finansijskom tržištu, nad kojima preduzetnik nema kontrolu, i koje mogu nastupiti pre isteka roka za odustajanje od ugovora;
- ugovora, u kojem je predmet usluge stvar koja nije prefabrikovana, proizvedena prema specifikaciji potrošača ili koja služi zadovoljenju njegovih individualizovanih potreba;
- ugovora, u kojem je predmet usluge stvar koja brzo propada ili koja ima kratak rok upotrebljivosti;
- ugovora, u kojem je predmet usluge stvar isporučena u zapečaćenom pakovanju, koja se nakon otvaranja pakovanja ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili iz higijenskih razloga, ako je pakovanje otvoreno nakon isporuke;
- ugovora, u kojem je predmet usluge stvari, koje nakon isporuke, zbog svog karaktera, postaju nerazdvojno povezane sa drugim stvarima;
- ugovora, u kojem je predmet usluge alkoholna pića, čija je cena dogovorena pri zaključivanju ugovora o prodaji, a čija isporuka može nastupiti tek nakon isteka 30 dana i čija vrednost zavisi od fluktuacija na tržištu, nad kojima preduzetnik nema kontrolu;
- ugovora, u kojem je potrošač izričito zahtevao, da preduzetnik dođe kod njega radi obavljanja hitne popravke ili održavanja. Ako preduzetnik dodatno pruža druge usluge osim onih, čije je izvršenje zahtevao potrošač, ili isporučuje stvari osim rezervnih delova neophodnih za izvršenje popravke ili održavanja, pravo odustajanja od ugovora pripada potrošaču u odnosu na dodatne usluge ili stvari;
- ugovora, u kojem je predmet usluge zvučni ili vizuelni snimci ili računarski programi isporučeni u zapečaćenom pakovanju, ako je pakovanje otvoreno nakon isporuke;
- ugovora o isporuci novina, periodike ili časopisa, sa izuzetkom ugovora o pretplati;
- ugovora zaključenog na javnoj aukciji;
§ 10 Besplatne usluge
- Prodavac pruža Klijentima, elektronskim putem besplatne usluge:
- Newsletter;
- Vođenje naloga klijenta.
- Usluge navedene u §10 st. 1 gore pružaju se 7 dana u nedelji, 24 sata dnevno.
- Prodavac zadržava mogućnost izbora i promene vrste, oblika, vremena i načina pružanja pristupa izabranim navedenim uslugama, o čemu će obavestiti Klijente na način primeren za izmenu Pravilnika.
- Uslugu Newsletter može koristiti svaki Klijent, koji unese svoju adresu elektronske pošte, koristeći u tu svrhu registracioni formular koji je dostavio Prodavac na Internet stranici Prodavnice. Nakon slanja popunjenog registracionog formulara, Klijent dobija odmah, elektronskim putem na adresu elektronske pošte navedenu u registracionom formularu potvrdu od strane Prodavca. U tom trenutku zaključuje se ugovor o pružanju elektronskim putem usluge Newsletter.
- Klijent može dodatno tokom Registracije označiti odgovarajuće polje u registracionom formularu u cilju pretplate na uslugu Newsletter.
- Usluga Newsletter se sastoji u slanju od strane Prodavca, na adresu elektronske pošte, poruke u elektronskom obliku koja sadrži informacije o novim proizvodima ili uslugama u ponudi Prodavca. Newsletter šalje Prodavac svim Klijentima, koji su izvršili pretplatu.
- Svaki Newsletter upućen određenim Klijentima sadrži, posebno: informaciju o pošiljaocu, popunjeno polje „tema”, koje određuje sadržaj pošiljke i informaciju o mogućnosti i načinu odjave sa besplatne usluge Newsletter.
- Klijent može u svakom trenutku da se odjavi sa primanja Newsletter’a ispisivanjem iz pretplate putem linka koji se nalazi u svakoj elektronskoj poruci poslatoj u okviru usluge Newsletter ili putem aktiviranja odgovarajućeg polja u Nalogu Klijenta.
- Usluga Vođenje Naloga Klijenta dostupna je nakon Registracije na principima opisanim u Pravilniku i sastoji se u obezbeđivanju Klijentu posebnog panela u okviru Internet stranice Prodavnice, koji omogućava Klijentu modifikacije podataka, koje je naveo tokom Registracije, kao i praćenje stanja realizacije porudžbina i istorije porudžbina koje su već realizovane.
- Klijent, koji je izvršio Registraciju može podneti zahtev za brisanje Naloga Klijenta Prodavcu, pri čemu u slučaju podnošenja zahteva za brisanje Naloga Klijenta Prodavcu, on može biti obrisan do 14 dana od podnošenja zahteva.
- Prodavac ima pravo da blokira pristup Nalogu Klijenta i besplatnim uslugama, u slučaju delovanja Klijenta na štetu Prodavca ili drugih Klijenata, narušavanja od strane Klijenta pravnih propisa ili odredbi Pravilnika, a takođe, kada je blokiranje pristupa Nalogu Klijenta i besplatnim uslugama opravdano razlozima bezbednosti – posebno: probijanjem od strane Klijenta sigurnosnih sistema Internet stranice Prodavnice ili drugim hakerskim aktivnostima. Blokiranje pristupa Nalogu Klijenta i besplatnim uslugama iz navedenih razloga traje tokom perioda neophodnog za rešavanje pitanja koje predstavlja osnov blokiranja pristupa Nalogu Klijenta i besplatnim uslugama. Prodavac obaveštava Klijenta o blokiranju pristupa Nalogu Klijenta i besplatnim uslugama elektronskim putem na adresu koju je naveo Klijent u registracionom formularu.
§ 11 Zaštita ličnih podataka
- Administrator ličnih podataka Klijenata koje je Prodavac dobio dobrovoljno u okviru Registracije, slanja jednokratne porudžbine i u okviru pružanja od strane Prodavca usluga elektronskim putem ili u okviru drugih okolnosti određenih u Pravilniku, je Prodavac.
- Prodavac obrađuje lične podatke Klijenata u cilju realizacije porudžbina, pružanja od strane Prodavca usluga elektronskim putem i drugih ciljeva određenih u Pravilniku i Politici privatnosti. Podaci se obrađuju isključivo na osnovu pravnih propisa ili saglasnosti izražene od strane Klijenta u skladu sa važećim pravnim propisima.
- Klijent dostavlja svoje lične podatke Prodavcu dobrovoljno, sa tom ipak napomenom, da nedavanje određenih podataka u procesu Registracije onemogućava Registraciju i kreiranje Naloga Klijenta i onemogućava slanje i realizaciju porudžbine Klijenta, u slučaju slanja porudžbine bez Registracije Naloga Klijenta.
- Svako ko dostavi Prodavcu svoje lične podatke, ima pravo pristupa njihovom sadržaju i njihovom ispravljanju ili zahtevu za njihovo brisanje, a u slučajevima predviđenim pravnim propisima zahtevu za prestanak obrade njegovih ličnih podataka.
- Prodavac štiti dostavljene mu lične podatke i preduzima sve napore u cilju zaštite od neovlašćenog pristupa ili korišćenja od strane neovlašćenih lica.
- Prodavac dostavlja lične podatke Klijenta Dostavljaču u obimu neophodnom za realizaciju Dostave.
- U slučaju, kada Klijent izabere plaćanje putem sistema przelewy24.pl, njegovi lični podaci se dostavljaju u obimu neophodnom za realizaciju plaćanja društvu PayPro S.A. Agent za obračun sa sedištem u Poznanju (60-327 Poznanj, ul. Kanclerska 15), upisanom u registar preduzetnika koji vodi Okružni sud Poznanj – Novi grad i Vilda u Poznanju, Odsek VIII Privredni Nacionalnog sudskog registra pod brojem KRS 0000347935, PIB 7792369887, Regon 301345068.
§ 12 Raskid ugovora (ne odnosi se na Ugovore o prodaji)
- I Klijent, i Prodavac mogu raskinuti ugovor o pružanju usluga elektronskim putem u svakom trenutku i bez navođenja razloga, uz zadržavanje prava stečenih od strane druge strane pre raskida gore navedenog ugovora i odredbi ispod.
- Klijent, koji je izvršio Registraciju raskida ugovor o pružanju usluga elektronskim putem, slanjem Prodavcu odgovarajuće izjave volje, korišćenjem bilo kog sredstva komunikacije na daljinu, koje omogućava upoznavanje Prodavca sa izjavom volje Klijenta.
- Prodavac otkazuje ugovor o pružanju usluga elektronskim putem slanjem Klijentu odgovarajuće izjave volje na adresu elektronske pošte koju je naveo Klijent tokom Registracije.
§ 13 Završne odredbe
- Prodavac snosi odgovornost po osnovu neizvršenja ili neodgovarajućeg izvršenja ugovora, ali u slučaju ugovora zaključenih sa Klijentima koji su Preduzetnici Prodavac snosi odgovornost samo u slučaju namernog nanošenja štete i u granicama stvarno pretrpljenih gubitaka od strane Klijenta koji je Preduzetnik.
- Sadržaj ovog Pravilnika može biti sačuvan putem štampanja, čuvanja na nosaču ili preuzimanja u svakom trenutku sa Internet stranice Prodavnice.
- U slučaju nastanka spora na osnovu zaključenog Ugovora o prodaji, strane će težiti rešavanju predmeta mirnim putem. Merodavno pravo za rešavanje svih sporova nastalih na osnovu ovog Pravilnika je poljsko pravo.
- Prodavac obaveštava Klijenta koji je Potrošač o mogućnosti korišćenja vansudskih načina razmatranja reklamacija i ostvarivanja potraživanja. Pravila pristupa tim procedurama dostupna su u sedištima ili na internet stranicama subjekata ovlašćenih za vansudsko rešavanje sporova. To mogu biti posebno branioci prava potrošača ili Vojvodstvene inspekcije Trgovinske inspekcije, čija je lista dostupna na internet stranici Zavoda za zaštitu konkurencije i potrošača na adresi http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Prodavac obaveštava, da je na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostupna platforma internet sistema rešavanja sporova između potrošača i preduzetnika na nivou Evropske Unije (platforma ODR).
- Prodavac zadržava pravo izmene ovog Pravilnika. Sve porudžbine koje je Prodavac primio na realizaciju pre dana stupanja na snagu novog Pravilnika realizuju se na osnovu Pravilnika, koji je važio na dan slanja porudžbine od strane Klijenta. Izmena Pravilnika stupa na snagu u roku od 7 dana od dana objavljivanja na Internet stranici Prodavnice. Prodavac će obavestiti Klijenta 7 dana pre stupanja na snagu novog Pravilnika o izmeni Pravilnika putem poruke poslate elektronskim putem koja sadrži link do teksta izmenjenog Pravilnika. U slučaju, da Klijent ne prihvata novi sadržaj Pravilnika obavezan je da obavesti o toj činjenici Prodavca, što dovodi do raskida ugovora u skladu sa odredbama §12 Pravilnika.
- Pravilnik stupa na snagu dana 02.02.2020.
Podaci firme:
PATON Europe Sp. z o.o.
35-213 Žešov, ul. Kapitałowa 4
PIB: 813 375 25 15
Regon: 367842571
sale@paton.rs

ARTRONIK ALEKSANDAR RAKIĆ PR
ul. Jagnjilska 37v
36340 Konarevo
Potrebna pomoć? Pozovite nas:
Korisnički servis
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
-
+381 64 349 3042
Prijavite se da biste koristili napredne funkcije! -
sale@paton.rs
Napišite nam!
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.